Marketing a propagace

Nezávazný online formulář

Vytvoření a správa úspěšných kampaní

Tvoříme efektivní marketingové kampaně na sociální sitích i všech ostatních řešeních, vždy individuálně dle potřeb zákazníka a nabízeného produktu. Efektivní a ziskové PPC kampaně ve vyhledávací i obsahové síti Google a Seznamu. Reklamní spoty v rádiích, reklamy na veřejných místech, propagace Vašich produktů/firmy na různých eventech, nebo články v novinách. Vytvoříme správně zacílené reklamy, přímo pro Váš produkt, díky kterým Vám pomůžeme výrazně zvýšit obrat i zisk, a zároveň optimalizovat investice do marketingu.

Stavební a zednické práce

Vše společně projdeme a najdeme nejlepší řešení. Zlepšení grafické prezentace firmy, optimalizace webu, připravení kampaně, prezentace na sociálních sítích, nejčtenějších serverech, nebo v potřebné lokalitě.

Zvýšení povědomí o Vaší společnosti nebo Vašem produktu. Zákazníci na Vás čekají, pouze se o Vás ještě nedozvědeli. Od toho jsme tu my.

Hlavní výhody online marketingu

Obrovskou výhodou online marketingu je jeho dostupnost a nízké náklady. Tradiční offline marketing, jako je reklama v televizi, na billboardech nebo v tisku, je pro většinu malých a středních firem příliš drahý a složitý.

Online marketing nabízí řadu nástrojů, které nestojí ani korunu a vyžadují jen čas. I většinu placených nástrojů online marketingu lze provozovat s velmi nízkým rozpočtem.

Druhou výhodou online marketingu je velká míra měřitelnosti. Výsledky reklamy v časopise nebo na billboardu jsou měřitelné velmi těžko nebo vůbec. V online marketingu lze celkem snadno měřit výsledky většiny marketingových aktivit.

Další výhodou je nenásilná forma online marketingu. Samozřejmě ukazovat lidem 20 x denně reklamu na produkt, o který nejeví nejmenší zájem, není o nic méně otravné, než reklama v televizi uprostřed oblíbeného pořadu.

Nicméně většina forem online marketingu může být pro potenciální zákazníky daleko příjemnější a přínosnější. Možnost poskytnout lidem kvalitní obsah na webu nebo formou e-mailingu. Nabídnout řešení problému díky tomu, že jim v placeném nebo neplaceném vyhledávání nabídneme relevantní výsledek.

Stavební a zednické práce

Nástroje online marketingu

SEO (optimalizace pro vyhledávače) – proces optimalizace webové stránky, aby se zobrazovala co nejvýše ve výsledcích neplaceného vyhledávání.

PPC marketing – placená reklama ve vyhledávání i obsahové sít, mezi kterou patří zejména Google Ads, Seznam Sklik a Facebook reklama. Obsahový marketing – tvorba a propagování kvalitního obsahu: blog, e-book, informační PDF ke stažení atp.

Marketing na sociálních médiích – tvorba obsahu a komunikace s příznivci na sítích Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn apod.

E-mail marketing – komunikace s příznivci firmy formou e-mailů. Pokud je obsah kvalitní a e-maily pravidelné, patří e-mail marketing k nejefektivnějším formám online marketingu.